Artikkelit ja tiedotteet

Olemme rajanneet Suomen Huiluseuran sisältöä vain jäseniemme käyttöön. Mikäli olet jo seuramme jäsen ja sinulta puuttuu vielä tunnukset sivuille, olethan yhteydessä jäsensihteeriimme. Jos et ole vielä jäsen, käy täyttämässä jäsenhakemuslomake

Kesäkuussa vietetään huilunsoiton opettajille suunnattua päivää täydennyskoulutuksen merkeissä. Kokoonnumme tiistaina 6.6.2023 (huomaa päivämäärän muutos) Hämeenlinnassa Verkatehtaan Sibelius-opistolle keskustelemaan pedagogisista ja työhön liittyvistä aiheista avoimessa ilmapiirissä. Tapahtumassa on lisäksi mahdollisuus yksilötuntiin huippuammattilaisen kanssa. Olemme saaneet Sami Junnosen, Annaleena Jämsän ja Elina Raijaksen mukaan tapahtumaan jakamaan osaamistaan.

Pedipäivä 2023 on SHS:n jäsentapahtuma, liity jäseneksi tästä.

Huilunsoiton opettajalla omasta aktiivisesta opiskelusta ja soittotunneilla käymisestä voi olla aikaa jo tovi. Haluamme tarjota opettajille mahdollisuutta täydennyskoulutukseen mielenkiintoisten luentojen ja keskustelujen kautta. Päivän aikana sinulla on myös mahdollisuus päästä henkilökohtaiselle yksityistunnille jonkun opettajistamme kanssa ja saada inspiraatiota omaan soittoosi.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on avoinna 1.4.-21.5.2023, yksilötunnit täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, joten ole nopea. Yksilötunneille ilmoittautuneille lähetetään sähköpostilla tarkka kellonaika ennen tapahtuman alkua.

• Yksilötunnin 45 min hinta on 50€.
  • Pedipäivän osallistumismaksu on 15€ (sis. yhteisen ohjelman, kahvin ja pienen purtavan).
  • Maksu suoritetaan 28.5. mennessä SHS:n tilille IBAN: FI79 2236 1800 0005 72 , viestiksi Pedipäivä ja nimesi.

Päivän ohjelma:

klo 10.00-10.45 Yhteinen lämmittely Annaleena Jämsän johdolla

klo 11.00- Yksilötunteja luokkatiloissa

klo 11-12.15 Yhteissoittoa

Klo 12.30-13.30 Omakustanteinen lounas. Kauppa tai buffa ravintola Hällässä (Raatihuoneenkatu 3)

klo 13.30-14.15 Sami Junnonen: “Tehokas harjoittelu - esitettävän kappaleen valmistaminen rajoitetussa ajassa”

klo 14.15-15.00 Soivia pelejä ja leikkejä Eeva Kunnaksen johdolla

klo 15-15.30 Kahvittelu

klo 15.30-16.15 Elina Raijas: “Hengitys ja ilmavirran säätely”.

klo 16.15-17.00 Avoin keskustelu

klo 17.30- Omakustanteinen illallinen lähiravintolassa

Mahdollisuus omaan harjoitteluun luokkahuoneessa päivän aikana.

Tule mukaan inspiroitumaan mahtavassa seurassa!

Ilmoittaudu mukaan

Pedipäivä kuva artikkeli