Artikkelit ja tiedotteet

Olemme rajanneet Suomen Huiluseuran sisältöä vain jäseniemme käyttöön. Mikäli olet jo seuramme jäsen ja sinulta puuttuu vielä tunnukset sivuille, olethan yhteydessä jäsensihteeriimme. Jos et ole vielä jäsen, käy täyttämässä jäsenhakemuslomake

Elina Raijas ja Lapin musiikkiopiston Huilunsilta-hanke

Istuimme alas Elina Raijaksen kanssa ennen joulua 2020, konsertin jälkeen juttelemaan Huilunsilta-hankkeesta, joka on konseptina huilupuolella varsin uutta: Lapin musiikkiopiston huiluoppilaat ovat saaneet laadukasta soitonopetusta oman opettajansa lisäksi myös Elinalta läpi lukuvuoden 2020-21 noin kerran kuukaudessa. Oman mausteensa asiaan on antanut korona, joka onneksi on sallinut myös lähiopetuskerrat - ja toisaalta myös opettanut meidät opettajat melko sujuvasti käyttämään etäopetuslaitteita josta on ollut tässä projektissa hyötyä.

Kirjaudu sisään lukeaksesi lisää...